The wedding dress of my dreams, Part II

Moja wymarzona suknia, część II.

Poszukiwania mojej wymarzonej sukni ślubnej zakończyły się już jakiś czas temu🙂 W poprzednim poście opisałam kilka sukienek, które spodobały mi się ale nie zdobyły mojego serca ;] .
Sukienkę zamówiłam przez ebay. I być może niektórzy pomyślą,że to głupie, szalone( lub cokolwiek innego) kupować sukienkę bez mierzenia! Być może, ale cały nasz związek jest szalony, więc czemu nie🙂 Poza tym wiem,że każdy mój zakup internetowy jest o wiele rozsądniejszy niż ten „realny”. Suknia jest szyta na zamówienie, pod moje wymiary. Kiedy Łukaszek przyleci w marcu, przywiezie mi ją i sprawdzimy czy poprawki będą konieczne. To sukienka na jeden wieczór i myślę,że tyle wytrzyma. Mój budżet też był skromny i na sukienkę z salonu nie mogłabym sobie pozwolić.
Oto i ona😀

La sposa

Nie planuję welonu, beznadziejnych rękawiczek oraz oklepanego bolerka. Suknia sama w sobie się broni i dla mnie jest najpiękniejsza! Do tego kolczyki + bransoletka i będzie cudnie. Teraz.. jakie by tu kolory dodatków (buty, biżuteria, krawat) ? Czerwień? Zieleń? Niebieski?

~ Moni

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

The wedding dress of my dreams, Part II.

The search for my dream wedding dress ended some time ago.🙂 In the last post I talked about a few dresses that I liked but just didn’t capture my heart. ;]
So the dress, I ordered it on ebay. You might think that that’s dumb crazy and what not to buy a dress without measuring it… well maaaybe but our whole relationship is a bit crazy so why not!🙂 Plus I know that my internet shopping is more responsible than my real life shopping, just because I have more time to think and decide and not buy impulsively. Anyway the dress is tailored to my measurements, and when Lukie comes here in Marchish he’ll bring the dress and we’ll make adjustments if necessary. The dress is only for one night so I think it’ll be able to handle that. Our budget is also limited and that played a part in the selection.
And here it is😀
I’m not planning a veil, gloves, or any other covering. The dress itself is going to look amazing and to me it’s gorgeous. However I will have jewelry! Earrings + bracelet and it’s going to be gorgeous. Now… what color should all those accessories be(shoes, jewelry, tie)? Red? Green? Blue?
~ Moni
Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 komentarzy

Zobacz wpisy

2 thoughts on “The wedding dress of my dreams, Part II

  1. Śliczna suknia🙂 W moim stylu🙂 Pozdrawiam z BI!

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

